åkrajt

Om någon har några boktips tar jag med tacksamhet emot! Har läst det mesta av vad ni tipsade om sist. Gärna sånt som finns på pocket, gärna översatta saker (är lat/har ont om tid, läser långsamt på engelska). Men jag är inte kinkig så där. Själv är jag just nu mest sugen på följande:
Med livet som insats - Bengt Jangfeldt
Den unge Stalin - Simon Sebag Montefiore
Färden genom mangroven - Maryse Condé
Glitterscenen - Monica Fagerholm
Överklass - Susanna Popova

Alla är förstås inbundna, så de får vänta...

Kommentarer
Postat av: Ny kula

From the top of my head,

Marianne Fredriksson, Ondskans leende
Sara Kaderfors, Fågelbovägen 32
Joyce Carol Oates, Blonde

Postat av: Anonym

Tack, lägger in på min önskelista på Bokus. Blonde har jag läst, huga vilken hemsk bok. Och bra!

2007-12-27 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback