åka ålandsbåt

Jag har åkt ålandsbåt. God mat, väldigt, och lite arbete som ursäkt. Jag säger bara, vill man ligga med vad som helst som går på två ben (eller ett) så ska man åka ålandsbåt. Speciellt när man närmar sig ilandstigning och kloclan är 18:30, en fredagkväll. Hur hade de tänkt sig då?, en snabbis i hytten på 20 min, eller ta taxi hem direkt efter man klivit av. Om de nu tänkt överhuvudtaget. Min jobbarkompis var helt förfasad över att folk (på firmaresa) kunde tänka sig att bli så plakat inför sina kollegor. Gissa om vi kände oss präktiga där vi stod i ett hörn och sög på en ramlösa och gjorde vårt allra bästa för att inte bli upptäckta av danssugna kalasfulla karlar i våra pappors ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback