paranoid

Jag undrar ibland om idéerna om att min chef mobbar/fryser ut mig sitter i min hjärna (offerkoftan på), men igår frågade en av doktoranderna i Uppsala mig om jag inte längre var hans doktorand. Anledningen var att han och min närmsta kollega hade fått mail från chefen med ca 20 referenser till ett stort projekt som jag också ska delta i efter nyår typ. Jag fick inget mail. Nejdå, jag är inte utfrusen alls. Detta efter att jag i måndags sagt att jag är i stort behöv av stöd just nu. Vill du ha stöd sa du? Bäst att vi fryser ut dig lite mer så att du slutar frivilligt. Nejdå jag är inte ett dugg paranoid.

Kommentarer
Postat av: Ny kula

Vilken skitchef!

Postat av: adrenalin

Ja, han slår nog alla rekord. Nu har jag fått höra massa grejer om honom
från en tjej som jobbar på företaget han är på och han verkar despotisk och ond där med. Fast på sitt subtila sätt förstås. Kallas det inte härskarteknik?

2007-08-16 @ 21:30:01
URL: http://adrenalin.webblogg.se
Postat av: Ny kula

Jo, verkligen. Typiskt att han skulle bli just din chef.

2007-08-17 @ 10:40:56
URL: http://nykula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback