10 år!

I onsdags var det tio år sedan min man och jag blev ihop! Fast just i onsdags var jag på kurs och kom hem klockan elva. Inte så mycket firande m a o. Vi firade idag istället, lite lagom anti tog vi med barnen på en kinakrog. Maten var över våra förväntningar och ungarna skötte sig fint så det var toppen. Men den där pavan med skumpa som legat i kylen sen i december (skulle drickas när lillkorven föddes, sedan på nyår) förblir oöppnad. Min käre man har fortfarande yrsel och då är det inte så kul att dricka. Det är i alla fall de tio bästa åren av mitt liv, helt klart. Det är väl det som är grejen, jag är gift med min drömkille. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag kan inte tänka mig en bättre eller hetare karl. Min min min.

Kommentarer
Postat av: Ny kula

Underbart. Heja er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback