kulturkrock

Den indiska mamman på sonens dagis berättade glatt (på engelska) att hennes yngte son, 11 månader, var sjuk och bara grät. Till slut hade hon varit mycket irriterad på barnet som inte ville sluta gråta hur mycket hon än kåkade runt honom. Så hon hade lagt honom över knät och givit honom "a good spanking" då hade han somnat. Jag blev helt perplex, det kändes som ett skämt. I nästa andetag frågade hon när vi skulle komma hem till dem. Kanke nästa helg svarar jag lamt. Två timmar senare kom jag på att jag borde ha nämnt att man sverige endast får spanka folk över arton som givit sitt medgivande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du säger åt henne att det är olagligt! Hjälp!

2007-04-12 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback