kors i taket

Jag tackade nej till tårta idag. Det är väldigt olikt mig, ammande eller ej. Jag är nämligen en sucker för sötsaker. Jag undrar om det finns någon sida där man kan räkna ut hur mycket kalorier man pillar i sig på en dag? Men det måste vara gratis. Om någon vet mottager jag med tacksamhet en sådan adress. Jag ska inte banta men jag vill veta hur mycket godis jag kan äta. Just nu trycker jag i mig orötter och äpplen men jag är ändå så sötsugen så att jag skulle kunna ställa mig och käka honong med sked. Jag gör det ibland också. Men jag är missnöjd med valken på magen och vill ha något slags koll på hur mycket jag måste gå osv för att verkligen få käka godis utan att valken växer mer...

Kommentarer
Postat av: kribz

jag använder hälsovakten för att räkna ut energin under en dag. programmet kostar visserligen men kan hittas att tanka. i versionen "aktiv" så kan du lägga in egna måltider, så den rekommenderar jag.
jag vet tyvärr ingen sida där man kan räkna ut mat direkt. enbart aktiviteter under en dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback