kalas

Det är dubbelkalas idag, två tvillingflickor storkillen känner fyller år. Jag fick tips om snygga retrokläder på Lindex, men där fanns det bara fuuuula grejer. Skumt, kvinnan som tipsade har jättebra smak, fårgan är hon har varit i ett mer välsorterat Lindex än just det i globen? Vi hittade presenter i alla fall så det löste sig. På Polarn o Pyret har de skitsnygga tröjor men man kan liksom inte betal 175 buck för en tröja i present, eller ha ha, man köper en så får tjejerna dela på den...Kalas blir det också imorgon och då är det pampigt värre, det är sexårspartaj på Hallwylska muséet. Låter det inte hur snobbigt som helst? Det kanke är där vi skulle hostat upp en tröja från PO.P. Ha ha, vi kanske skämmer ut oss totalt med vår pysselpåse för 125 kr. Varför har man ett kalas på ett museum? Varför duger inte bara en vanlig gårdslokal? Vad är det man vill signalera då? Hennes föräldrar separerade för ett år sen så jag har knappt pratat med dem sedan dess men jag tycker det är helt hysteriskt! Det finns säkert en fullkomligt logisk förklaring, men just nu tycker jag bara att det är så skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback