fight the power

Att Kapp-Ahl i skåne tar ut produkter ur sortimentet efter påtryckningar från HA är sorgligt. Det hade varit bättre att låta HA gå till domstol i frågan och få det utrett på det viset. Men eftersom man väljer att ta bort plagg så tror jag inte en sekund på att HA inte kört med hot även om Kapp-Ahl hävdar motsatsen. Är det hot inblandat är det viktigare att skydda personalen, men då ska man polisanmäla hoten också. Så vad som än är sant i frågan är det tragiskt att ett stort företag som Kapp-Ahl inte vågar stå upp mot ett gäng människor som bara tycker att deras väg gäller. Själv håller jag mig anonym. Så jag vågar skriva att jag verkligen avskyr och föraktar HA.  Att vika sig för påtryckningar från dem är detsamma som att legitimera deras lagar som de själva skapat, lagar som inte har något att göra med resten av samhället. (HA = Hells Angels)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback