brax

Idag har lillkillen hittills varit asgrinig så nu är frågan: Stanna hemma och städa + vila eller åka ut på stan och trängas med barnvagnen? Jag vill så gärna köpa nya toppar på Gina Tricot samt besöka nya Topshop. Fast frågan är ju enkel, behöver jag jag nya kläder? Svar nja. Jag skulle må bra av att ha ett par byxor till, men jag tycker att alla jag sett är så fula. Just nu har jag följande sortiment: Ett par jeans som har en gammal blodfläck och inte går att knäppa, ett par bruna militärbyxor som egentligen är ett par gravidbyxor, ett par grå jeans från HM med oljefläckar på ena benet (surt som fan) och ett par svarta jeans. dvs ett par byxor som ser bra ut och tre fula. Men jag har egentligen inte pengar att shoppa brallor för just nu. Kanske ska masa mig ner i källaren och kolla vad som finns i kartongerna där. Nu ska jag i alla fall ta hand om lillkillen, han är bara så sur. Just det, det är skitsvårt att prova kläder med lillkorven, han skriker när han är vaken i vagnen, så jag behöver en assistent som vill hålla honom. Äh jag blir nog hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback