stålar

Shit vad jag bränt pengar den här månaden. Jag vet inte riktigt var de tog vägen. Jag tycker inte att jag köpt så mycket heller, några ögonskuggor, en kofta, två tröjor. Hyrt en TENS-apparat. Varit ute och ätit. Och vips var pengarna slut. Det känns helt skumt. Det är som om att bara för att jag vet att jag får extrapengar nästa månad så har jag varit oförsiktigare än vanligt den här. Inte bra, men kanske vad jag behövde? Nästa månad ska jag köpa ny ansiktskräm (dyr), nytt schampo och balsam, amnings-bh. Svarta byxor. Gympaskor str 42, eller varma vinterstövlar om fötterna håller sig osvullna ett par dagar. Jag ska nog gå till en frisör och klippa mig också (dyrt), jag har färgat bort det grå nu så jag känner mig riktigt hyfsad. Lite nya böcker ska jag shoppa också, sen är extrainkomsten defintivt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback