pinsamt

Vad är det värsta man kan göra när man undervisar? Stå med gylfen öppen kanske? Eller vad säger ni om mitt missöde idag, jag har ett par jeans som jag använder med just öppen gylf, fast med en gummisnodd och en tröja nerdragen över gylfen, oftast i alla fall. Upptäckte just när jag skickade studenterna på rast att inte bara tröjan åkt upp, utan också underbrallorna glidit ner, så jag har stått och flashat busken, skitkul. Tur att ingen sa något, jag hade faktiskt dött, nu ska jag gå tillbaks till min svarta tavla och låtsas att det regnar, dock med väl uppdragna underbrallor.

Jag hoppas ni får er ett riktigt gott skratt, det här är i särklass det mest pinsamma jag varit med om i hela mitt liv, men jag skrattar redan så tårarna rinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback