Mer om das lic

När jag låg sent i går kväll och planerade att viga en hel dag åt att skriva glömde jag en liten detalj. Jag blir spattig och irritabel av att bara göra en enda sak i massor av timmar, speciellt skriva. Mår efter sex timmar ihop med min text nästan fysiskt illa av att titta på den, det kryper i kroppen på mig, jag vill springa ut genom dörren och gå så långt bort att jag slipper se texten igen. Har badat, men det hjälper inte, ska nu laga mat och fika med mig själv och känna om det känns bättre så att jag kan få ihop en timmas jobb till. Ett stort sjok ska vara klart till på torsdag då det ska granskas, sedan ska jag pressa fram lite nya resultat på labbet innan jag kan börja skriva igen. Och undervisa ska jag också, utan att blotta mig den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback