Läs inte detta om graviditetssnack tråkar ut er

Jag förstår om en del tycker att det är skittrist med allt snack om bebisprylar så jag trycker in dagens sista här. Jag tar tillbaks en del av vad jag gnällt om att grav-kläder är dyra. Top-shop har snygga till rimliga priser och det har jag sagt förr, men nu har t o m Lindex jättenygga Jeans, långa i svart denim för bara 400 spänn! Jag köpte ett par igår och är helnöjd. Vad är detta, förrut kunde man ju inte ens få ett par snygga jeans i normal storlek för under 800 spänn, nu verkar 4-500 för riktigt snygga vara standard. Jag är överlycklig. Förra gången jag var på tjocken var det bara svarta brallor som gällde, polarn o pyret hade jeans för typ 700 spänn, det har de fortfarande, undrar hur bra de säljer egentligen? Polarn och pyret är värsta rip-offen för gravida, 295 spänn för en j-la t-shirt, det är ju ett skämt. Nåja, jag ska inte klaga nu när jag är så nöjd. Såna här jeans vill jag ju ha efter plutten har kommit ut och eftersom man defintivt inte kommer i sina gamla jeans på minst ett halvår-år efter förlossningen så kanske jag blir tvungen att använda de här? Jag har fått låna massa bebiskläder också, inte för att vi inte hade, men nu när vi (tills vidare) inte har tvättmaskin hemma så behövs det ett större lager av bodysar att kräkas ner. För kräks det gör de, de små liven. Ofantliga mängder, he he. Dyngsur är man. Och aldrig har man en ren tröja på sig någon längre stund. Nåja, det går över det också.

Kommentarer
Postat av: kribz

jag tycker iofs att det är lite roligt att läsa om allt gravidsnack. jag som inte ens är speciellt förtjust i barn ;)
det kanske beror på vilket sätt man skriver om det.

Postat av: lilla ego

Jag håller med, ös på med gravvosnacket du :)

2006-09-22 @ 13:56:19
URL: http://stoppamigjuni.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du tar ju inte betalt som spånet skugge.

2006-09-23 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback