Järn

Efter att ha envisats med hemofer i sju veckor bytte jag äntligen över till Niferex och se det gjorde susen, idag hade jag ett Hb på 123! Blodtrycket var inte superlågt heller men det kan ju berott på att vi pratat om en grej som gav mig värsta stressrusningen precis innan. Hå hå ja ja. Barnmorskan frågade om det bara var magen som växte förra gången också, det är bara att tacka och ta emot, jag har gått upp nästan elva kilo och det är tre månader kvar. Jag kommer öka minst tre kilo till (bebisen ska ju växa, den väger drygt ett kilo nu). Den här gången var min man med, det är skönt för han ställer frågor som jag inte tänkt på. Barnmorskan började prata om hormonerna som gör en introvert och glömsk sista tiden, och jag fick råångest för att jag fortfarande inte fått ihop min licc. Jag måste göra det medan min hjärna fortfarande är någotsånär igång. Hjäääälp

Kommentarer
Postat av: Producenten

äsch. ha inte rååångest du. Fan till och med barnmorskan vart ju imponerad av din planering.

Puss

2006-09-21 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback