Idag hände det!

Dagens höjdare: En människa erbjöd mig sin plats i morgonrusningen. Tackar tackar.
Dagens lågvattenmärke: Att en liten stund innan frågade jag en kvinna om jag kunde få sätet hon hade en väska på och hon svarade att mja, det kunde jag väl bara jag reste mig vid nästa hållplats för då skulle hennes väninna kliva på. Hallå, jag har en stor gravid mage, tror du att jag ber om ett säte bara för att strax få resa mig igen? För att lämna plats till en fullt frisk kvinna i nedre medelåldern? I don't think so moderatjävel.
Dagens lågvattenmärke II: Att buschaffören på busen på em körde så ryckigt att det värkte i mitt bäcken för varje knyck, detta trots att jag satt ner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kill 'em all. Let god sort 'em out.

2006-09-29 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback