huvudvärk

Jag vet ingen som har så ofta ont i huvudet som min man. Han periodvis jätteont och inga huvudvärkstabletter hjälper. Jag knådar ömma axlar och gnider skalpen som sjutton, ibland funkar det lite. Han har provat migräntabletter utan framgång. Varma bad och vetekornskudde verkar inte heller ha någon efftekt. Jag tycker han ska gå på akupunktur, är det någon annan som har någon huskur att dela med sig av mottages detta med tacksamhet. Oraken är troligtvis stress, spänningar, för lite sömn och förkylning.
Saker vi provat: Shiatsu, akupressur (under fötterna och på huvudet), kristallbalansering, treo, alvedon, imigran, ipren, huvudmassage. Helkroppsmassage. Värme/kyla (var inte poppis).



Kommentarer
Postat av: lilla ego

Dte här låter väl lite tokigt men har han kollat synen?

Postat av: adrenalin

Inte alls tokigt men, ja, den är kollad. Men det kanske är dags igen?

2006-09-13 @ 20:38:00
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback