Hunger

Jag är konstant hungrig, jag äter som en varg. Mat, mat, mat. Förra gången tyckte jag att all mat smakade så gudomligt gott, i alla fall de sista månaderna, inte den här gången. Käk är OK, men det mesta är inte himmelskt gott. Utom chili-bläckfisk från Ho's (bästa kinesen i stockholm) och kanske potatisgratäng, det är jag sugen på. Igår hade min snälla mamma med sig potatisgratäng, kantarellsås och köttfärslimpa, jag smakade lite (inte köttfärslimpa) men det var alldeles för salt. Lillplutten tog en tugga och ville inte ha. Han fick äta med sin pappa som kom hem klockan åtta istället. Äta musselpasta i pyjamas, borsta tänderna, välling och saga. Han vill bara höra rödluvan just nu. Jag tycker att den är för läskig, men inte han. Nu spårade inlägget ur. Ska försöka hitta något att äta här på jobbet, frukosten känns redan försvunnen ur magen. Mat, mat, mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback