gladare

Det är väl hormonerna, eller inte. Jag känner mig gladare nu, har gått på två möten sedan i söndags, bestämt med mamma att hon ska vara barnvakt på lördag så att vi kan gå på bio. Vet inte vilket som gjorde susen men jag mår bättre. Träffade forskargruppen idag, känner mig som en idiot som vanligt när alla presenterar sina fantastiska resultat och mitt går jättesegt. Behövde inte truga om nästa projekt, fick grönt ljus, bara köra igång. Imorgon får jag veta hur vi ska göra med min artikel också, om vi ska arbeta mer eller om vi ska tuta och köra. Jag skriver på den i alla fall, tekniska data ska in och jag ska dessutom kontakta en man i uppsala som ska hjälpa mig med jättefancy prylar som ser snyggt ut! Ska maila honom nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback