bortskämd

Jag vill bara shoppa hela tiden, har denna vecka hunnit med två tröjor och tre pockets, önskar mig nytt rouge, nya ögonskuggor och nya stövlar, ny mascara, klippning, färgning och bodybutter. Hallå, ska man skämma bort sig eller är det ett sätt att försöka dämpa någon slags ågren? Jag bara undrar, kan inte riktigt sortera i känslorna nu. Dessutom har jag jättedåligt samvete för att min man precis var tvungen att lägga ner 6000 kr på service av vår bil, och jag har inte bidragit med en krona. Suck, vad det är jobbigt at ha en massa i-landsproblem. Ska ligga lågt med shoppingen tills jag vet varför jag känner så här. Okej, en ögonskugga kanske då, eller varför köpa en ögonskugga och tro att man blir snygg när håret är hej kom och hjälp mig, det får nog bli frisören istället, eller jag ska kanske satsa på ett huckle. I-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback