Väck

Jag håller på att bli mer än lovligt väck. I förra veckan glömda jag skicka över min halvrättade lic från jobbet och hem. Igår när jag kom tillbaks till jobbet fanns inte den rättade versionen i jobbdatorn. Sugigt, jag har glömt att spara och temp-filerna är borta. Skit skit skit, fyra timmars arbete åt skogen. Igår skulle jag skickat hem dagens powerpoint-presentation så att jag kunde sitta hemma i lugn och ro och repetera den. Tror ni jag kom ihåg det? Njetski, den ligger i datorn på jobbet, förhoppningsvis inte i en tempfil för då får jag krupp. Jag mailar alltid allting mellan datorerna, för då vet jag att det alltid finns en senaste version av allt jag jobbar med för tillfället (lic, artiklar, presentationer) oavsett om någon dator kraschar, men nu verkar min egen hårddisk ha fått tuppjuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback