slutkörd

Jobbade elva timmar igår, lunch 30 minuter, det ni! Var tvungen att sova till 7:30 idag, sen kom världens kramigaste kille in och bara ville gosa. Idel mys ända tills jag skulle hjälpa till att klä på honom ytterkläderna, då var jag både ful och dum igen. Suck. Det är stora känslovågor hos den gossen.

Helgen blir hektiskt, ikväll kommer min kompis som flyttat till danmark, måste hitta på mat. Imorgon ska vi käka hos mamma, slipper alltså hitta på mat. På söndag finns en minimal chans att svärföräldrarna dyker upp, då blir det förmodligen tråkig mat, det blir det alltid när vi ska käka hos svågern. Men jag slipper ju hitta på mat i så fall  och det är ju alltid ett plus. Själv får jag skriva på lugna stunder, men jag behöver vila också, fast mest skriva faktiskt. Chefen ska skicka manus ikväll, gör han inte det blir det mailbombning. Jag har faktiskt redan börjat så att han inte glömmer att jag finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback