Och så dippar vi igen

En sak jag producerat har skickats på vidare analys, jag har varit jätteglad för detta och orolig att resultatet ska dröja för jag ville sååå gärna ha med det i liccen. Så idag ringer professorn och säger att de har problem med min grej, den beter sig fel och är jättekonstig och går defintivt inte att analysera. "Skicka mer och rent den här gången". Jag ynkar ihop totalt, vill bara lägga mig ner och storgråta, känner mig som världens sämsta doktorand någonsin. Varför? Ska rena fram mera nu och inte ynka ihop, analysera det ordentligt och skicka iväg nytt till honom snarast. Det borde inte vara jordens undergång men det käns som skit. Imorgon får jag träffa min familj igen. Och kramas.

Kommentarer
Postat av: Skogen

Vadå konstigt? Då kanske de borde ha lyssnat på vad du sagt i tre år. Grrr.

2006-10-06 @ 17:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback