Nyvässad Linda

Måste säga att Linda faktiskt börjar likna sitt gamla vanliga jag igen. Blir man så personlighetsförändrad av att vara på tjocken? Nu är hon skarp igen i alla fall. Senaste krönikan är skitbra, förra var också bra även om jag inte håller med om allt. Rensa i finkulturen känns så futtigt, så sila mygg och svälja kameler-aktigt. Själv har jag ett personligt hatobjekt i den skyddade verkstaden UR. Shit vilket jäkla bygge. Tipsar gärna en moderat kulturminister om att rensa lite där! Det allra första man borde göra är att skicka ut packet till förorten. Sen har jag en lång lista med tips om saker jag tycker att man ska göra med UR som skulle ge oss valuta för licens/skattepengar. SVT är också en stor jäkla skyddad verkstad som kunde behöva översyn. Vansinnigt med public service som kämpar för att få tittare i "rätt" målgrupp. Varför? Är det en konspiration mot reklam-tv? Vi måste sno alla tittare annars tjänar reklam-tv pengar? SVT som ställer in bolibompa till förmån för sportevenemang. SVT som lägger wildkids på is för att tittarsiffrorna inte var tillräckligt bra. De var jättebra, jag har sett statistik, i det som man förväntar sig är målgruppen för wildkids, dvs bland kidsen så var tittarsiffrorna jättebra. Vad trodde de, att de skulle ha tittare i heta gruppen 15-24? Mitt tips: rensa. 

Sen ska jag någon gång blogga om TV och deras jävla målgrupper, men det har inget med Linda S att göra, så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback