nedräkning

Håller på att sätta datumet för liccen, läskigt läskigt. Har kommit överens med min handledare att han ska läsa manuskriptet till artikeln om en vecka, sedan ska han få läsa den halvan av liccen jag är klar med medan jag skriver den andra halvan som ska baseras på artikeln. Samtidigt ska jag slita på labbet för att pressa fram fler resultat som vi verkligen måste ha med. Låter som en utmärkt tidsplan, jag har prick fyra veckor på mig att bli klar, hoppas den inte spricker bara för jag kan inte licca på BB. Så sorry, nu är min lunch slut och jag ska arbeta, inte blogga.

Kommentarer
Postat av: lilla ego

Jag är skitimpad! Du verkar så motiverad. Heja!

Postat av: adrenalin

Tack! Jag vacklar mellan förtvivlan och någon slags maniskt tillstånd. Men nu är datumet satt och redovisningslokalen bokad så det är bara att jobba på, tre veckor och fyra dagar till tryckning, hjälp!

2006-10-14 @ 20:39:23
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback