Mera om chefer och tvättmaskiner

Just nu är jag så lycklig över att ha kunnat använda min älskade tvättmaskin (vaddå hemmafru-varning?) att jag är villig att klättra över den för att komma åt badkaret bara jag alltid får ha min fina maskin tillgänglig. I morse sa jag "temporär lösning" men nu tror jag att det får vara temporär på långtid.

Började min mailbombning av chefen och se på fan vem som ringde pronto från USA. Jag får den rättade versionen på fredag kväll eller natten till lördag, och får jag inte det börjar mailbombningen igen.

Tyvärr börjar jag känna mig influensig, helt fel tidpunkt. Hoppas mitt superimmunförsvar vaknar till liv, det skulle vara fint.

Lyckliga jag läser också bra böcker efter tips här på bloggen. Skönt med god litteratur. Har en hel hög pockets som väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback