Knäppa människor

Satte ut vagnen på blocket för ett tag sen, igår kväll klockan åtta ringde en jeppe som påstod att han var väldigt intresserad. Vi bestämde en tid idag när han skulle komma och titta på den. Tydligen var det någon slags busringare, för inte har han dykt upp eller hört av sig, dessutom gick inte hans nummer att se på mobilen så jag kan inte ringa och fråga om han ångrat sig. Surt eftersom jag hoppades på att han skulle komma så tidigt som möjligt så att jag skulle kunna pipit iväg på chokladfestival på nordiska museet. Ska man tänka goda tankar så kanske det hände något som gjorde att han fick verkliga förhinder, men jag känner mig lite för cynisk för att verkligen tro på det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback