inte bara skit

Det har varit en bra dag litegrann i alla fall, jag och lillplutten fick en mysig resa till dagis, trots att jag höll på gå taket för att vi var sena först. Sedan har jag fått välja opponent till Liccen själv och den jag ville ha kunde! Jag har faktiskt bestämt vem jag vill ha som opponent till själva disputationen om jag nu kommer dit. Fast det vet inte min handledare om ännu, men jag tror nog att jag kan få som jag vill där med. Jag är den enda som jag känner som gör så här, jag fattar inte varför ingen annan gör det. Jag vill inte ha några mesiga opponenter, men jag vill ha folk som kan ställa relevanta frågor. Jag blir sur när folk ställer frågor som inte har med ens presentation att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback