automatick

Jag älskar älskar älskar automatiserade system. Vi har precis fått en ny apparat som är helautomatisk, det betyder att jag inte behöver stanna till 19:00 för att göra mina tolvtimmars analyser, programmerar bara med världens lättaste program och sedan ligger provet och väntar på att det blir kväller! På morgonen är det klart och jag har kunnat vara hemmaoch natta min son istället för att sitta på jobbet och uggla. Tyvärr är det inte alla maskiner som är så enkla att köra, vi har fått en annan jätte avancerad mojäng som jag har jättestort behov men känner att det är så mycket krångel med att jag aldrig kommer kunna köra den. Killen som var först med att sätta sig in i hur den funkar sa "jag har kört den ungefär hundra gånger och jag tycker fortfarande att det är assvårt". Kul. Ner med krångelapparater, fram mer automatik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback