Vad som hände

Jag är fortfarande riktigt slö idag. Igår gick jag hem tidigt och hämtade sonen på dagis, han bröt ihop för han hade väntat sig att hans pappa skulle hämta. Hängde över styret och grät stora tårar. Jag klappade och tröstade, sen släppte det. Det är inte att han inte vill ha mig, utan att han blir ledsen när hans föreställningar rubbas. Sen gick vi och vårstädade gården med hyresgästföreningen. Efter någon timma mådde jag illa av hunger och lillplutten var helt agressiv så det var bara att gå in och laga mat innan vi kunde gå ut igen och vara med på korvgrillning. En synnerligen lyckad avslutning på en riktigt seg dag, nej förresten jag avslutade med att se både 6 ft under (säsongsavslutet) världens bästa serie, och LOST, undrar om det också var säsongsavslut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback