sur

Har sökt stipendium för att åka på en konferens i juni. Fick avslag fastän jag uppfyller alla kriterier. En kollega uppfyller inte alla dessa och fick det ändå, dessutom är jag mer meriterad, så jag är så aaaarrrrggg. Har skrivit ett upprört mail till ansvarig och påpekat orättvisan samt krävt ett utdrag över alla som tilldelats stipendiet så att jag kan kolla om de uppfyller kriteriet. Jag vet att jag övereagerar våldsamt, men just nu är det skönt, medan känslorna forsar. Det blir värre sen, när jag lugnat ner mig, då kommer ångern. Men nu är jag arg ha ha.

Kommentarer
Postat av: lilla ego

Det är bra ju, ryt på bara!! Gör man inte det brukar man ju 1.ångra sig för att man inte sa nåt och 2.ta ut ilskan på någon annan stackare i ens närhet som troligtvis inte ens har med saken att göra. Bättre då att ryta till och påvisa orättvisan, och ha lite ångest efteråt. Då har man i alla fall gjort något. Heja heja!

Postat av: adrenalin

Tackar, jo det är nog inte färdigrutet för idag, så ångesten har inte kommit än!

2006-05-04 @ 10:15:47
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback