ropa på ulrik

Efter att ha klämt i mig en flaska proaktiv yoghurtdryck som legat i en varm väska alldeles för länge har jag tillbringat tolv timmar av söndagen med att spy. Jag har magkatarr och trodde först att den blivit så illa att allt kom upp, men framåt kvällskvisten mådde min man också illa. Efter att han spytt hela natten räknade han ut att yoghurten borde vara skurken i dramat. Han gick och jabbade idag men jag har stannat hemma. Jag fattar inte att han orkade ta hojen till jobbet för jag själv känner mig som en urvriden disktrasa. Helgens värsta spya: Den när lillplutten och hans pappa tar ett kvällsbad bakom duschdraperiet samtidigt som jag står hukad över toan en halvmeter bort. Lillplutten pratar med mig hela tiden: Kräks du mamma? Nu ska jag bädda ner mig och klämma först en del av Monica Fagerholms Den Amerikanska Flickan, rekomenderas varmt, sedan när jag tröttnat på att läsa ska jag titta på Six Feet Under, säsong ett. Helt otroligt att jag fortfarande har massor av avsnitt kvar som jag inte sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback