hatkänsla

Jag har kommit in i en "jag har inget att sätta på mig period". Jag har säkert massor att sätta på mig, men ändå är det inget som riktigt känns bra. Alla tröjor är för korta. Magen tittar ut i glipan mellan jeansen och tröjan, blä. Jag vill ha långa tröjor, jättelånga, minst tio stycken, billiga och i bra kvalitet, ha ha! Många tröjor som säljs nu har väldigt stor och djup urringning, det klär inte min kroppstyp alls. Hoppas på lite nya modevindar, men varför köpte jag inte ett lager med långa tröjor förra året när det var så inne?

Kommentarer
Postat av: Chynadollz

Känner igen det där problemet, inte kul när magen tittar fram eller urringningen blir för djup... Jag fixade det med att köpa ett gäng med långa linnen att ha under som dessutom har en lagom urringning! Finns fina på H&M Rowells för 50kr/st! Å vips kunde jag ha alla mina toppar igen!

Postat av: adrenalin

Tack för tipset, ska kolla det, billigt är bra! Jag tog en omväg om stan idag och hittade långa t-shirts på ginatricot, 99 kr st och ned lagom v-rigning.

2006-05-19 @ 12:45:32
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback