bad hairday all of the time

Mitt hår ser för jävligt ut. Jag är mörk men väldigt gråhårig så jag har tonat det brunt typ varannan månad sedan i somras. För ett tag sedan insåg jag att det är väteperoxid i toningsskiten, så mitt hår ser ut som skit, orange i topparna brunt däremellan och grått längst in. Fucking jävla schwartzkoppfs country colors. Jo jag ser ut som höstlöv, jord och aska så nog är det country colors ha ha. Slitet är det också så nu ska jag sluta färga själv och låta biverkningen av toningen växa ut innan jag går till min frisör som är svindyr, men värd varenda krona. Sedan ska jag tona hos henne, för de här orangea problemen har jag aldrig haft när jag gjort det hos henne. Snålheten bedrar fanimej alltid visheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback