15 kvadrat

Det ringde världens snällaste tant till mig idag, jag som varit så elak hela dagen blev gullad med av en snäll tant. Det känns lite oförtjänt faktiskt. Men i alla fall, så ska vi bara skicka in papper om att vi faktiskt jobbar och tjänar det vi uppgett så kan vi skriva kontrakt på vår nya lägenhet snart. Vi har alltså fått den, i stort sett. Om de inte får för sig att våra visstidsanställningar inte duger. Ahh shit nu fick jag en klump i magen. Vi måste få den. Vi ska få ett helt rum till, och vi behöver det. Den snälla tanten då, hon var snäll på så vis att jag inte behövde skramla fram personbevis, och dessutom såg hon till att vi bara får dubbla hyror i en månad i stället för två. Underbara människa!  Nu får ni inte säga grattis innan jag helt säkert vet att det går i lås, jag är alldeles för skrockfull för att stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback