snörvel

Nu är det min tur att vara sjuk. Feber! Har ju aldrig feber, men nu. Varig på insidan, mörbultad och kopparslagare. Ja det blev helt enkelt för mycket för mig i helgen. Jag har ett finfint immunsystem egentligen, i vanliga fall räcker det oftast med att sova bort skiten. Men det blev lite för lite av den varan de senaste dagarna. Nu ligger jag här, helt utslagen. Jag ska blogga lite sen ska jag fortsätta sova tills det är dags att hämta killen med känslorna utanpå på hans dagis. Sjukmamman kommer göra allt för att muta honom till tillfredsställdhet. Åka pulka hem, med napp och löften om kakor och film-tittning. Allt för att kunna ta mig hem utan att börja störtgråta på gården på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback