mördarsjuka

Vad är det för jaävla baciller/virus som valsar runt. Min son är sjuk för fjärde gången på två veckor. Han har hunnit med någon influensa variant, ett magvirus, en ny influensa variant och nu streptokocker. Dessutom har vi lyckets trycka in honom på dagis tre av dessa dagar, när vi faktiskt trott att han varit frisk, men ack vad vi bedragit oss. Med det utarbetade immunförsvaret blir det faktiskt doktorn imorgon för hans del, jag vågar inte chansa med en utmattad treåring. För egen del spelar det mindre roll, men jag har också asont i svalget, och feber igen! Lillpluttens pappa har varit sjuk han med, magviruset tog hans mage i ett järngrepp, så vi är rätt möra hela bunten. Ingen romantisk utekväll i helgen heller vi behöver vila upp oss i vår nya säng...Ja nu vet ni att vi är sjuka så nu ska jag sluta tjata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback