Mental önskelista

Mental önskelistaDet finns en icke materiell önskelista också och den ser ut så här:

Jag önskar att jag kunde meditera varje dag, morgon och kväll. Meditera är svårt.
Jag önskar att jag gick på 1-2 al-anon möten i veckan. Kan gå om man planerar ordentligt.
Jag vill göra en fjärdestegsinventering. (Fast jag håller på sätt och vis på med det nu)
Jag vill gå på yoga en gång i veckan och göra ett pass hemma själv. (Har matta och tillgång till billig lärare, bara att göra)
Jag skulle vilja få massage en gång i vecka, kanske gå på en massagekurs med min man. Inte heller omöjligt
Jag vill sträcka på mig och ha en vacker hållning

Min mentala önskelista är riktad till mig själv, det är bara jag som kan se till att den går i uppfyllelse. Och jag kan det, det är bara att få mig själv att fatta att jag är värd tiden och ansträngningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback