k-f löper

Vår ena katt löper och det är ingen hejd på det, hon har löpt sen i söndags och det blir bara värre och värre. Ska en katt verkligen löpa i fem dagar?  Vi fick p-piller inringda men jag orkade inte hämta dem, ångrar mig bittert nu. T o m den äldre tant-katten har ruttnat på vrålandet och hoppar på henne och ger henne stryk stup i kvarten, men porr-katten tycker bara det är mysigt och åmar sig ännu mer.  Det läskiga är att när hon vrålar så har hon precis samma tonläge som lillplutten har när han vaknar och gråter på nätterna, så vi springer och kollar honom hela tiden. Nu jäklar blir det gestapuran. Det ska bli så skönt när hon är sig själv igen, hoppar upp på dörrar och klättrar i bokhyllor, hellre det än det här ålandet och ylandet.

Kommentarer
Postat av: Deci

Hej!
Jag skrattade så jag grät, mitt i allt elände...vår lillkatt ålar runt golvet, och skriker oavbrutet, medan gammelkatten blir tokig, sitter i princip med tassarna i öronen, när hon inte klår upp henne...jag kände så väl igen mig...idag är det söndag, men imorgon blir det veterinären, och p-piller!

2006-10-01 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback