Fest

Min kompis ska försvara sin avhandling snart, och sen blir det en rejäl fest. Följde med henne och handlade alkoholen och tillbehören i morse, vi var supereffektiva, det tog knappt två timmar. Min man ska också gå på festen, hans allra första av det slaget och vi har barnvakt och hela kittet. Fast barnvakten hade glömt bort att hon skulle vara barnvakt vilket orsakade lite panik. Nu är allt på banan, kläderna handlade maken redan förra helgen, så nu är det bara present och blomsterinhandling kvar samt dukning och fix på kalaset. Jag har lyckats slingra mig ur städningen hittills, jag gör nästan vad som helst för att slippa just det. Men nu är frågan, vad köper man till en sportig singeltjej på 31 som strax blir doktor. 3-400 får det kosta. (Presenten från hela insutionen är redan fixad, en klocka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback