benig bringa

Provade lite omlottklänningar idag, ifall jag skulle hitta en snygg modell inför morgondagens shoppingtur. Omlottklänningar ser ut som ett skämt på mig, mitt beniga bröstben är det enda man kollar på. Mindre urringat får det bli. Bästa är där man kan knäppa upp (eller igen) så man kan variera efter evenemang. Köpte ett par ballerinaskor iaf, ballerina är toppen, jag får ont i fötterna av högklackat. Det är synd, jag är lång och skulle verkligen vilja ha hur höga klackar som helst, det är coolt att vara en lång amazon, men jag tänker inte offra mina fossingar för stil så det är bra att det är inne med platta skor. Funderar mycket på väskan jag är sugen på, den kostar 600, det tycker jag är lite väl mycket. Vet inte hur jag ska göra. Får fortsätta bära mina tygkassar, och till fest har jag en jättesnygg Gucci-kopia som jag älskar. Fest är det snart, hurra!

Kommentarer
Postat av: hubbie

Ööhhhh, jag minns en jätte lång amazon som dansade med en liten Malaj en gång för sju år sedan. Det var vackert.

Puss.

2006-03-24 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback