Hatar att ringa...

Dags att lyfta luren och ringa, när får vi de där nycklarna egentligen? Kontraktet ska ju skrivas med. Jodå, på fredag blir det av, nu när jag kammade ihop mig och vågade ringa. Sen till min struliga familj, får vi flytthjälp på lördag, svar ja. Finns det flyttbil eller ska vi hyra, vet ej, ring din bror. Som aldrig svarar. Men honom är jag i alla fall inte skraj för att ringa. Han sa till vår kusin att han inte kunde måla hos dem den här helgen för han skulle hjälpa mig att flytta, vilken guldklimp! Ska säga det när jag väl får tag på honom. Den här dagen har hittills varit lika bra som de senaste tre. Vad är detta, värsta flytet. Jag är så tacksam för flyt, det vill jag lova. Ikväll ska jag börja småpacka. Hu, det värsta är inte att packa, det är att ha en treåring som klättrar på kartongerna. Om en vecka, då jäklar då ska vi ha flyttat, då är det bara flyttstädningen kvar, men det får ta den tid det tar. Mamma hjälp! Min morsa är expert på flyttstädningar, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback