hårjox

Handlade idag nytt hårjox från toni & guy, inte farligt dyrt men det luktade sådär upptäckte jag sen. Tanken är att mitt tunna krull ska bli lite mindre frizzy, får se om det funkar. Jag vet inte vad frizzy kan tänkas heta på svenska, men första gången jag såg ordet så fattade jag direkt vad som åsyftades. Frizzy, det har mitt hår varit mer eller mindre hela mitt liv. Med dyra produkter blir det dock ofta bättre. Billiga får jag eksem av. Jag skojar inte. Sebastian har varit bäst hittills, men nu ska vi se om det är dags för något nytt!

Kommentarer
Postat av: kribz

hm, kanske behöver ditt hår någon slags oljeinpackning? borstar eller kammar du håret? fick höra igår att man bara ska kamma krulligt hår (gärna med en bredtandad kam, typ afrokam) och endast när man tvättat det och har balsam eller inpackning i.

och grattis såklart, till att sjukhusbesöket gick bra :)

Postat av: adrenalin

Har inte kammat eller borstat håret sen jag var i tonåren. Jag tvättar, har i mjukgörande jox och reder ut med fingrarna, sen får det självtorka. Jag tror problebet är att håret är av riktigt pissig kvalitet. Det är finast när det är kort men jag är så less på att vara korthårig.

2006-06-10 @ 18:07:12
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback