Shoppa loss!

Dags för födelsedags-shopping, min man är svår att överraska och han läser bloggen så jag kan inte avslöja vad han får...Har köpt lite gravidkläder till mig själv också, magen ser ut som en spärrballong och jag är bara i fjärde månaden...Ingen Linda-Skugge-jag-kan ha-vanliga-kläder-fast jag-är i-åttande-månaden här inte. Långa gravidtröjor och mjula gravidlinningar på byxor och kjolar tack. Fast jag hittade en jättefin lila tröja på top-shop som var så lång och stretchig att jag kommer kunna ha den i flera månader till, kostade dock 169, så jag får fundera lite innan jag köper fler. På Topshop hade de en bisarr grej som jag kanske köper sen, en sorts svart tub, som man ska ha som adapter mellan byxorna och sina vanliga tröjor. Så att det ser ut som om man har ett svart linne under fast man inte har det. Smart. Skulle vilja ha ett par mjukis-shorts också, det finns på HM, dock enbart i de osannolika färgerna grisrosa och turkost. Jo jag är gravid och har arsle som en lagårdsvägg, jag skulle vilja framhäva den med en riktigt klatschig färg. 90% av alla gravid får stora rumpor, det är naturligt och det behövs för amningen, men inte är inte så kul att man vill framhäva den mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback