meltdown

Det är 29 grader på labbet och jag måste arbeta med tjock labb-rock, labb-glasögon och gummihandskar, gissa hur skönt det är på en skala? Jag älskar värmen men tycker att det är taskigt att det ska vara så varmt på en arbetsplats. Bästa stället jag jobbat på var en taxiväxel, där var det svalt och skönt må ni tro. Inte för vår skull utan för den dyra datautrustningen... Nu piper jag snart iväg, käkar en glass och fixar massa saker som måste göras. Kommer eventuellt inte blogga på hela helgen, det beror på om vi kopplar upp datorn. Å andra sidan är ni formodligen på semester alla kära bloggläsare ty statistiken är klen. Det gör ni helt rätt i och ni som ändå läser, ta lite ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback