leva i förnekelse

Var hos barnmorskan idag, hon tog ur mig ett och annat. Jag har trott att jag haft ont i svanskotan, men hon slet fram ett bäcken (i plast) och visade att det är fogarna jag har jävelont i. Skit också, då har jag haft foglossning sen tredje månaden. Främre fogen känner jag också av sen någon vecka. Ska ringa till en sjukgymnast nästa vecka, och kolla upp vattengympa snarast. Dags att äta järtabletter också, fast jag vet inte om 112 i Hb är lågt egentligen? Sen var det ett jäkla tjat om profylaxkurser, men jag vill inte pröjsa 1800 för att lära mig andas. Jag har ju gjort det här en gång, och det jag är rädd för med förlossningen är att gå sönder och det kan man inte andas bort. Hon menade på att man som omföderska kan ha lättare att klara av förlossningen utan bedövning och då är profylaxkursen till stor hjälp. Att föda utan smärtlindring är dock inte mitt mål, så jag skiter i det. Satsar nog på en andnings-CD istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback