kluvet

Hade tänkt att åka till norrland några dagar nästa vecka och hälsa på min bästa vän, tyvärr hade jag inte förankrat den idén ordentligt hos henne. De är egenföretagare och jobbar som galningar och kan helt enkelt inte ta ledigt nästa vecka. Jag borde legat på mer i frågan men jag har varit så kluven till att åka upp så jag har inte drivit på alls utan ringde först idag och kollade om det funkade att vi kom. Vi får självklart komma dit ändå, men hur kul är det att hänga i en håla? Kluvenheten består förstås i att jag inte gillar vännens make. Ingen egentid med henne gör det ännu mindre angeläget att åka. Vi får ha kul på egen hand i storstan, lillplutten och jag. Dessto mer bloggande mao, he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback