Idag har vi...

...ringt en mängd viktiga samtal, lämnat tillbaks nycklar, sovit middag och lagat kålpudding. Inte samtidigt dock. Det är skönt att göra saker som får en att känna sig nyttig och som lättar på dåligt samvete, speciellt när det inte är fysiskt krävande även om jag inte är överförtjust i att tala i telefon. Att sova middag visade sig vara det bästa vi kunde göra, skit i nattningen i kväll, jag känner mig inte trött i alla fall. Att sova middag är superlyxigt, det skulle jag vilja göra varje dag.
Kålpudding känns inte direkt som sommarmat men jag är sugen på riktig mat, typ kallops, sjömansbiff och sånt. Jag är ännu mer sugen på en Tournedos på
Broncos, mums. Jag föredrar Broncos framför både Jimmys och Longhorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback