hej och godmiddag

Första lediga dagen som jag är själv med lillplutten. Min man har börjat jobba igen efter 1,5 veckors gemensam semster. Vi gick upp 7:40 och är fortfarande hemma. Jag hade storslagna planer för dagen, vi skulle ut tidigt, kanske åka till junibacken? Årskortet ligger visst i makens plånbok och det kan vi spara till en regnig dage egentligen. Jaha, utflykt då och sen träffa mormor? Nej mormor jobbar över ikväll. Ok, bara utflykt då? Det är ju ganska lagom egentligen, vi har ju ett par hektiska dagar bakom oss. Gissa vad? Lillplutten vägrar att gå ut, han har ju varit borta från sina leksaker och sitt rum så han har lekt oavbrutet där sen i morse. Det enda som krävs av mig är att jag sitter i närheten, mest som sällskap och leker med lite då och då. Det var nog vad vi behövde men nu är jag hungrig och vill komma ut i alla fall, hitta något ställe att fika ordentligt på och sen leka i en park.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback