Födelsedagspresenter

FödelsedagspresenterMin man är numera ett år äldre, något han iofs har hävdat i nästan ett år. Han fick en snygg space pen som han önskat sig, en H P Lovecraft-bok han också önskat sig och en parfym. Jag har mått illa av den förra parfymen och förbjudit honom att använda den, så det kändes bra att ge honom en vars lukt jag kan uthärda. Det blev dock lite komiskt när jag insåg att den här ganska osexige killen låg utsmetad över parfymkartongen. Jag hoppades att min man kunde se det ironiska i det hela. Det gjorde han alla gånger och nålade genast upp Enrique på toan samt sjöng med såna där konstiga rap-liknanade ljud en hel dag. Inte rap som i musikstilen, utan rap som i att det kommer upp luft från magen. God middag åt vi också, då gjorde maken inga kurrande rap-ljud dock.


Kommentarer
Postat av: kribz

hahaha! vad roligt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback