Vodafone

Jaha, nu vet jag mer om personerna på Vodafone. Inte är de så många som i reklamen, för då skulle man inte stå i telefonkö i tio minuter. Visst ja, i reklamen fikar de ju stup i kvarten, det gör de nog i verkligheten också... Eller så är det bara de unga och snygga som fikar. För hon som svarade när jag ringde var i min morsas ålder.  Fan vad orättvis, alla de unga och snygga fikar och skvallrar, medan Margita får sitta och ta alla jäkla samtal. Trevlig var hon i alla fall. Nej sa hon dessutom på min fråga. Vilket var vad jag ville höra, jag blev lite orolig att hon skulle vara ung, snygg och hjärntvättad att säga ja när jag skulle fråga om jag var tvungen att betala 250 kr extra för att byt abonnemang, men Margita var hård, hon stod emot, och hon sa nej. Puss på dig Margita, och tvinga nu snorungarna att ta och jobba lite. Själv väntar jag på min nya vita telefon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback